torsdag den 1. september 2011

Indkøbstur

Netop hjemkommet fra en dejlig, men temmelig regnfuld indkøbstur til Belgien.

Trods regnen, syntes vi, at vi fik købt en masse dejlige varer, som jeg glæder mig til at få lagt på shoppen.

Der går nok lige et par dage, for med hensyn til det regnfulde, så kom der temmelig MEGET vand, på Møn, mens vi var afsted. Så meget at vi fik vand i kælderen !!!!!!!!!
Vores søde nabo - nabo Bent, har vist haft en rigtig travl lørdag, med at pumpe vand ud af kælderen, redde papkasser op fra gulvet etc. Han siger det ikke var noget at tale om, men jeg tror han omgåes sandheden lidt lemfældigt :-))))
Nå men, billeder af , nogle af de skønne varer, skal I nu ikke snydes for, selvom jeg skal i kælderen og rydde op.........

Ha´ en dejlig dag, og nyd det smukke vejr.

KH
Pernille
http://www.pernilles.com/






4 kommentarer:

  1. Hej Pernille!
    Ja, ett sånt väder vi haft och inte hjälpte det att sticka till Belgien heller förstår jag..
    Så fina saker du hämtat hem, jag har en liknande kotte som du visar. Köpte min i Frankrike för flera år sedan på en brocante, jag har fortfarande inte tröttnat. Då är det en keeper..

    Kram o trevlig helg! /Tina

    SvarSlet
  2. Fantastiske fund som altid, og jeg er glad for, at jeg fik mulighed for at få fingrene i nogle af dem :o) Min kære husbond var også begejstret, specielt da bl.a. zinkkasserne skal stå i "herreværelset". Dejligt at have en mand, som deler min passion....
    Knus fra Eva

    SvarSlet
  3. Hej Pernille, så kul att du äntligen börjat blogga :)
    Vet ju att du pratade lite om det när vi var hos Marie och hade loppisen i våras. Har tänkt på er många gånger sedan vi sågs. Är så otroligt glad för terrinen jag köpte och den har hedersplatsen här hemma!

    Så mycket fint ni fått tag i nere i Belgien. Sen var det lite otur med källaren förstås, men jag hoppas det ordnar sig.

    Ha en fin söndag!
    Kram från Mia

    SvarSlet
  4. Hej Pernille!

    Men vilken otur med allt vatten i källaren, hoppas att det ordnar sig och att inte allt för mycket blev förstört.

    Massor av fina saker ni fick mer er hem från Belgien!!!!

    Kram Marie

    SvarSlet