mandag den 5. december 2011

Stemningsbilleder fra FORUM - OG den smukkeste krans .........

I weekenden har vi stået på loppemarked i FORUM - Kbhvn.

Dejlig weekend, med besøg af rigtig, rigtig mange søde mennesker - TAK for det :-)))

Her nogle stemningsbilleder fra vores stand, taget inden det gik løs lørdag morgen.









Om lørdagen fik vi besøg fra Sverige.

Søde Marie og hendes lige så søde mand :-)) kiggede forbi.
Og tænk jeg fik den smukkeste krans foræret, en af dem som Marie, er så
fantastisk dygtig til binde.
Det var såmen bare fordi jeg havde haft fødselsdag - for en tid siden.

Se her hvor smuk den er :-))



Håber I alle får en dejlig uge.

Kærlig hilsen
Pernillle



1 kommentar:

  1. Dejlige varer og fint sat op ;o) Hvor er jeg ked af, at jeg ikke fandt tid til at kigge forbi ;o(
    Håber at der var godt gang i salget, og jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået.
    Knus og kram

    SvarSlet